Hei folkens! Nå har meg og mamma vært på en fryktelig lang biltur! Jeg var flink helt til vi var forbi det mamma sier er verdens beste sted, og vi hadde henta tante Hilde og kule fetter Caspian! Etter det ble jeg urolig og sulten... Så mamma måtte stoppe litt sånn at tante fikk hilse litt på meg, og jeg fikk spise! Jeg gjorde mitt beste for å sjarmere tante, sånn at jeg skulle slippe å bli putta tilbake i det kjedelige setet, men det funka bare en liten stund, så havna jeg tilbake i den, og vi kjørte videre... Vi kjørte helt til vi kom til en stor by, og opp en laaaaang bakke, før vi stoppa, og mange tøffe, store fettere kom ut for å ta oss imot! Og Juliana da, hu er tøff hu og! Mamma sa at hu begynte å bli stor dame! Jeg syns hu var gøy å smile til jeg... Caspian farta rundt på gulvet og var midtpunkt, for han har verdens største smil sier mamma;) Mamma syns det var gøy at alle de gifte søstrene var samla, for det var visst alt for sjeldent... Etter noen timer hos tante Camilla dro vi på møte, og det var visst ekstra koselig, for der var det mange som kjente mamma fra hu var mindre! Etterpå dro vi til tante Marit og der sov jeg oppi senga til mamma, og Caspian sov i vogna mi, det var nok bra at hun kunne låne den, for der sov han godt... Vi dro masse på besøk mens vi var der! Og møtte mange kule unger... Så kjørte vi på besøk til noen som ikke kunne høre at jeg skrek kjempehøyt! De var superkoselige sa mamma, jeg sov bare der jeg... Når jeg ikke var sulten og sint... Så kjørte vi tante Hilde og Caspian til flyet, og så dro vi hjem til pappa som hadde venta på oss. Aurora skulle egentlig sove, men hu kom opp for å gi meg en nattaklem først... Mamma sier takk for turen alle tantene! Vi kommer nok snart igjen...









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar