fredag 18. april 2014
Ny jobb!
Endelig en jobb i boks! Bigbite! Nydelig jobb, bare digger den, Max perfekt for meg! Føler det nesten er ferie å gå på jobb, nydelig å overlate ungene til pappaen, eller de snille tantene som er så flinke med dem! Mannen begynner i jobb om en uke eller så, og så er det full fart med busy dager for oss begge! Helt herlig :) ellers updates, så har Roramor slutta med bleie på dagen, og slutta nettopp med smokk! Perfekt med stor og flink jente som snart skal begynne i barnehagen! Fikk full plass til begge to, så nå er det fullt trøkk med jobb og hektisk hverdag for oss alle, nye, spennende tider! Ellers gleder vi oss til sommer og varme dager, og til neste østlandstur til tullemors treårsdag og nasjonaldag!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Flott at det ordna seg med jobb for dere begge to! Lykke til med en ny hverdag :)
SvarSlett