lørdag 28. juni 2014

Nedtelling til Brunstad!!!!

Nå er det ikke mange dagene igjen til årets høydepunkt!!! Jeg spør mamma hver dag om vi skal reise snart, og er SÅ klar!!! Så mye vi har å glede oss til! Leke med kjente og kjære, ferie, sol og bading,  og mamma gleder seg til samfunn og påfyll! Tror dette blir tidenes sommer!! Ekstra digg med ferie når mamma og pappa har jobba seg tom for energi! 
Litt auau blir det med en storesøster med litt kort lunte innimellom...

Lillebror er full fart og så fornøyd med å være på lekeplassen!


Sebastian og Levi Sebastian er et godt team! 😀
Jeg er en liten kunstner 😜

Åjada, det er en liten "Elsa"-fan i dette hjemmet også...

Etter fire år som Mamma har ønska seg iPhone tok endelig Pappa å kjøpte en til hu! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar