Nå er det ikke mange dagene igjen til årets høydepunkt!!! Jeg spør mamma hver dag om vi skal reise snart, og er SÅ klar!!! Så mye vi har å glede oss til! Leke med kjente og kjære, ferie, sol og bading, og mamma gleder seg til samfunn og påfyll! Tror dette blir tidenes sommer!! Ekstra digg med ferie når mamma og pappa har jobba seg tom for energi!
Litt auau blir det med en storesøster med litt kort lunte innimellom...







Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar