onsdag 17. juni 2009
Alaget!
Ja, nå er det bare tre dager til jeg reiser til verdens beste sted, som skal bli mitt hjem for de neste to årene... Det er mange tanker som dukker opp når jeg tenker på det; tenk på all trivselen og samfunnet som en får del i! Og alt en får lov til å være med på å gjøre. Alt arbeidet en kan gjøre for menigheten! Det er virkelig en utrolig nåde, som jeg tror jeg bare har en svak aning om hvordan det blir. Tenk at vi har mulighet til noe slikt! Å kunne gi sitt liv helt for menigheten, og gjøre sin jobb så godt som mulig for at den skal være til fordel for verdens beste sted. Det er virkelig ubeskrivelig digg. Jeg gleder meg utrolig mye til å få være sammen med rene, gode venner på Brunstad hele tiden, og ikke behøve å forlate det når stevnene er slutt... Håper så mange som mulig benytter seg av den muligheten det er å få komme på Alaget ass! :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Hei Wenche! Kos deg massemasse på alaget! Og benytt tiden! Det trur jeg du har skjønt:)
SvarSlettJeg er utrolig glad i deg, ønsker deg alt godt:) Takk for det STORE eksempelet du er for meg i feks frimodighet! Kanskje sees vi på alaget (mulig jeg drar dit neste år. veit ikke), hvis ikke sees vi hvertfall under stevner og aeg;)
Takk skal du ha kjære venn:) Utrolig glad i deg og:) Vi sees nok ja, håper du kommer på Alaget neste år, hadde vært konge vettu:)
SvarSlett