torsdag 25. juni 2009

Heaven!

Da var endelig Alagstia igang... Jeg er trygt plassert på BCCMedias kontor og jobber med plakater og ting og tang...:) Det er helt fantastisk å være på Alaget! Den rene ånd som er i alle her, og den åpenhet og hjertelighet som en møter hos de enkelte er bare med på å gjøre hver dag til en fest. En møter morratrøtte, men blide mennesker til frokosten og trivselen brer seg utover bordene ved pausene. En føler seg så hjemme med alle folka her! Jeg må bare si at dette er noe som må oppleves, til alle som vurderer det...:) I love my life at the moment!

2 kommentarer:

  1. Så bra Wenche! :D

    Jeg gleder meg til jeg skal jeg!

    SvarSlett
  2. Hehe, det er bra Marte, jeg skal love deg det er nice! Jeg hadde max forventninger til å komme her, men de var bare barnemat iforhold, det er bare så utrolig godt å være her! en blir så utrolig godt påvirka av folk!

    SvarSlett