Nå er jeg tilbake på jobb etter en nydelig liten høstferie på Rudskjær-hytta. Vi snakker bålkos hver dag, god tid til boklesing og spilling på kveldene. I en hytte uten strøm og vann blir det ivertfall ikke tid kasta bort på TV-titting! Takk for en minnerik langhelg folkens! Dere er nydelige:)
Bilder under...

Bålkos...

Snakker vi flamberte hamburgere...? Ja...!

Boklesing...

Meg og kompisen min:)

Colin:)

Sjøl takk for en fantastisk og minnerik Høstferie,
SvarSlettFine bilder....
Klem Tobias :)
takk... jeg har tatt de fleste bildene ;p
SvarSlett- Martha Elise
I know Martha, var derfor jeg ikke skrev mitt navn under ;) Du er flink til å ta bilder! Vil du ha bildene dine eller? Jeg kan godt ta med hardisken hjem idag, og gi deg de...
SvarSlettDet siste bildet av deg var skikkelig fint og naturlig! savner deg Wenche :(
SvarSlettGleder meg skikkelig til bryllupet deres. Har dere lagt inn ønskeliste et sted/butikk?
Tusen takk! Koselig kompliment ;) Savner deg og! Tenker på deg for tia, og håper du trives der hjemme. Ja, vi har ønskeliste på Kitchn og Tilbords, bare å søke på Tobias sitt navn ;)
SvarSlettDet så skikkelig koslig ut!! Fine høstbilder og kul hatt:D Love it! Ligner på Hilde:P Gleder meg til å se dåkkar igjen! Klem
SvarSlettHehe, det er fordi jeg arva den av Hilde :) Elsker den! Glad den er godkjent av kjærst´n :P Gleder meg vilt til å se deg igjen og! Blir en nydelig, (forhåpentligvis) rolig og avslappende uke i Bergen før den stor dagen... ;) Klem
SvarSlett