mandag 1. november 2010

Bryllup, bryllup, BRYLLUP!

Vel, da sitter jeg her og ser over scannede bilder av min kjære, meg selv, og neste brudepar ut, nemlig Randi og Tomi! På tide med kavalkader nå, og det er i grunnen skikkelig kos! Det er lissom siste fase på ting som skal gjøres, og det er jo digg...

Bryllupet til R+T er om 11 dager, og vårt er om 27, koselig å ha noen kjente å dele bryllupsforberedelser med. Blir nok en spennende dag den 12.11, å sitte der å vite hvor kort tid det er til vårt eget bryllup. Og nå begynner jo ting å falle på plass også! Bil, leilighet, bryllupsforberedelser, bryllupsreise, jul+++ Kjenner jeg har mye å være takknemlig for, og glede meg til!

Jeg har verdens beste familie, og i tillegg får jeg den beste svigerfamilien jeg kunne fått, med tre nydelige jenter jeg har fått vært mye med, og bare digger å henge med, kule gutter og sjønne lille Colin, også Randi i Finland, blir nok noen nydelige turer dit... Julefeiringa blir i Grenland, hos svigers, blir en spennende opplevelse å feire jul hos andre enn Mamma og Pappa... Også blir det spennende å få leilighet! Der skal døra nok bli rent ned av familie og venner tenker jeg:)

Vel vel, litt uinteressant innlegg kanskje, men var det jeg hadde på hjertet nå, slenger ved noen bilder av meg og Baja som smårollinger :)


5 kommentarer:

  1. Koselig å se bilder, og hva du skriver! Kjenner meg veldig igjen! Veldig glad på deres vegne. Dere har mye å glede dere til!

    Lykke til med alle forberedelser og alt sammen :)

    Siren

    SvarSlett
  2. Tusen takk Siren! Koselig at du stikker innom, skal begynne å følge bloggen din:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig innlegg:) Bra at alt er mer på plass nå da:) Det er sikkert veldig digg.. Men koffor lager dåkkar kavalkaden? Er det ikke sånn familie-ting liksom? Eller kanskje det er noe som har forandret seg i det siste:P Men, men:) Gleder meg til å se leiligheten dåkkars og overnatte, når jeg er på østlandet:)

    SvarSlett
  4. Hehe, Hilde lager kavalkaden vår, og jeg lager Randi sin, måtte bare scanne bilder av Tobias til den ;) Gleder meg VELDIG til du kan komme på besøk! Blir max koselig, vi har ikke gjesterom, men sofaen funker kanskje? :P Hehe, blir vel et større hjem etter hvert, når vi har penger ;) Gleder meg til å se deg igjen:) Var vi søte på bildene eller? :P

    SvarSlett
  5. Bildene var super sjønne!!:P Gleder meg til å se den kavalkaden! Er faktisk vant med sofa, så det er ikke noe problem:)

    SvarSlett