Bryllupet til R+T er om 11 dager, og vårt er om 27, koselig å ha noen kjente å dele bryllupsforberedelser med. Blir nok en spennende dag den 12.11, å sitte der å vite hvor kort tid det er til vårt eget bryllup. Og nå begynner jo ting å falle på plass også! Bil, leilighet, bryllupsforberedelser, bryllupsreise, jul+++ Kjenner jeg har mye å være takknemlig for, og glede meg til!
Jeg har verdens beste familie, og i tillegg får jeg den beste svigerfamilien jeg kunne fått, med tre nydelige jenter jeg har fått vært mye med, og bare digger å henge med, kule gutter og sjønne lille Colin, også Randi i Finland, blir nok noen nydelige turer dit... Julefeiringa blir i Grenland, hos svigers, blir en spennende opplevelse å feire jul hos andre enn Mamma og Pappa... Også blir det spennende å få leilighet! Der skal døra nok bli rent ned av familie og venner tenker jeg:)
Vel vel, litt uinteressant innlegg kanskje, men var det jeg hadde på hjertet nå, slenger ved noen bilder av meg og Baja som smårollinger :)

Koselig å se bilder, og hva du skriver! Kjenner meg veldig igjen! Veldig glad på deres vegne. Dere har mye å glede dere til!
SvarSlettLykke til med alle forberedelser og alt sammen :)
Siren
Tusen takk Siren! Koselig at du stikker innom, skal begynne å følge bloggen din:)
SvarSlettKlem
Koselig innlegg:) Bra at alt er mer på plass nå da:) Det er sikkert veldig digg.. Men koffor lager dåkkar kavalkaden? Er det ikke sånn familie-ting liksom? Eller kanskje det er noe som har forandret seg i det siste:P Men, men:) Gleder meg til å se leiligheten dåkkars og overnatte, når jeg er på østlandet:)
SvarSlettHehe, Hilde lager kavalkaden vår, og jeg lager Randi sin, måtte bare scanne bilder av Tobias til den ;) Gleder meg VELDIG til du kan komme på besøk! Blir max koselig, vi har ikke gjesterom, men sofaen funker kanskje? :P Hehe, blir vel et større hjem etter hvert, når vi har penger ;) Gleder meg til å se deg igjen:) Var vi søte på bildene eller? :P
SvarSlettBildene var super sjønne!!:P Gleder meg til å se den kavalkaden! Er faktisk vant med sofa, så det er ikke noe problem:)
SvarSlett