Denne bloggen får ikke så mye oppmerksomhet lengre fra min side... Men får prøve å oppdatere litt oftere, hvis det er noen som leser her da. Kan dere ikke kommentere om dere gjør, så vet jeg om det er vits å skrive no her? :P
Vel, dagen idag har vært ganske grei. Meg og min kjære mann våkna klokka seks av at vi begge følte at hele verden hadde falt ned på hodene våre. Det hjelper ikke akkurat å prøve å løse store problemer til klokka to på natta når begge er syke... Men men, vi ble begge hjemme, og prøvde å leve igjen klokka tolv. Med kaffe og te innabords dro han avgårde for å få fiksa den stakkars vridde bilnøkkelen vår, og jeg tok meg mer kaffe for å prøve å få bort hodepinen, og manner meg opp til å gå ut i snøstormen for å handle litt. Og den eneste personen i huset som ikke er daff idag fins inne i magen min... Mer aktiv jente skal man leite lenge etter! Og oppmerksomhets-syk da gitt! Bare navnet hennes blir nevnt sparker hu drøyt mye, hehe. Det er så kos når vi har Colin i hus, for en mer begeistra fyr skal man leite lenge etter! Bare han ser oss roper han ut navna våre, og løper oss i møte i barnehagen.
Og han elsker allerede den lille niesa si, og kommer stadig bort og stryker på magen og skal si "Hei Rora, det er Onkel Colin!"
Vi har han en helg i måneden, og nå for tia er det EN ting som går igjen, "Jeg vil til Sondre!"
For et par uker siden hadde vi nemlig med lillegutt, C-Line & ME til min kjære søster i Drammen, og der ble han totalt forelska i nevøen min. Og de jentene virker som de gjerne tar en ny tur dit når som helst, så jeg har ikke noe annet valg enn å å planlegge DET på nytt... Min snille snille søster har også sagt at vi kan få låne mye forskjellig av henne, og det er en redning for oss, aner ikke hva vi sku gjort uten det! Så det blir ivertfall en tur dit for å få henta tinga, rop ut om noen har en stor bil til låns! Hehe.
Ellers har vi begynt å planlegge endel forandringer i det lille hjemmet vårt, for å få en ordentlig kontorplass til mannen, og sengeplass når vi har lillebror over på besøk. Også tenker vi på å lage en koseplass/overnattingsplass for to, forhåpentligvis blir det behov for det hvis vi får noen på helgebesøk;)
Så vi har store planer, og gubben er max engasjert for å komme igang, er ikke vanskelig å få gjort ting med en sånn en! :) Men det var nok for denne gang, ble en litt lang oppdatering, men mye har jo skjedd sia sist så...
Koselig oppdatering:) Og ja, jeg leser og vil gjerne at du skal oppdatere mer:) Gjerne mer om leiligheten og ting du ha kjøpt til babyen,oppgraderinger i leiligheten, hverdagsgleder osv :)
SvarSlettOg jeg vet ikke enno, men håper på at jeg ender på øst-landet og at jeg av og til kan komme på helgebesøk! Klem
Du er hjertelig velkommen! Da skal jeg love å oppdatere, om det så er bare for deg! ;)
SvarSlettjeg leser, ig håper du oppdaterer oftere :)
SvarSlettHei kjære,
SvarSlettKoselig å lese på bloggen din, jeg kommenterer visst for lite her, men fortsett gjerne å oppdatere...
Hilsen
your loving one :)
Hei, denne tror jeg ikke jeg har sett før! Så søt kommentar! Didn't know You had it in You!
SvarSlett