onsdag 12. januar 2011

Leiligheten vår

Jada, her er endelig noen bilder av vårt koselig hjem, til slutt...

Det er bare detalj-bilder, fordi objektivet vårt får ikke så masse med dessverre...

Wenche



Jeg har troll-hassel!








Blomsterbuketten tørka og satt til pynt på en fin krakk/pedestall vi har fått av mamma.

4 kommentarer: