Endelig har kameraet mitt finni veien ut igjen i lyset :P Fikk bare lyst til å lage en innlegg based on pictures, istedenfor tekst, siden det tross alt er mye mer interessant ;) Og bildene er altså tatt av forskjellige folk, Martha, Dina, Line ++, ikke bare meg ;)
(merk; mørke bilder, for har ikke PS å jukse med på denne maskinen)
:) digg med oppdatering!!
SvarSlettHehe, jo takk! SKAL bli flinkere, har tross alt tid til det for tia... :P Har planer om å spille spill ikveld, kanskje vi kan ta litt bilder av det...
SvarSlettstjelte et bilde jeg :P d med vaflene :)
SvarSlettogså håper jeg du oppdaterer oftere! :D
I will :) Koselig at du bruker bildene ;)
SvarSlett