Hvem er klar for Vår? Jeg er! Fikk en liten påskesmak igår, da jeg og Tobias satt i hagen sammen med svigermor og nøt vårsola og lunsjen ute:) Kjenner det klør etter å sitte ute i hagen og spise koselige, enkle måltider :) Sol og sommer, kom til meg!
Hadde en fantastisk helg, med mine nydelige søstre, og min beste venn på verdens beste sted, med et utrolig godt stevne! Utrolig klart budskap som kom fram, og en utrolig hjelp for hverdagen man møter etterpå.
Idag er første dagen tilbake på jobb etter ca to ukers sykemelding, og det gikk utrolig nok bra å komme seg opp til morgenen! Både meg og mannen kom oss opp og på jobb i tide, nydelig! Men litt tyngre er det jo å være i full jobb igjen når man har sovet til tolv i to uker og brukt tia fullt ut til å hvile og bli frisk.
Til helga skal vi passe Colin igjen, og det blir kos! Også må vi få litt orden på leiligheten, siden det snart er oppussingstid! Gleder meg til å få et gjesterom til lille Colin, og en ordentlig plass å plassere mannen med alle PC-duppedittene sine... Og deretter, et ordentlig vaskerom med stelleplass!
Våren er herlig, verden våkner til live, fuglekvitteren vekker en om morgenen, og sola kikker såvidt over åskammen når en står opp, det er så deilig! Nyt våren mine venner, og Ha en strålende dag!
Wenche
det er ikke så mye vår her, det er iskaldt, men jeg gleder meg MAX til våren kommer! :D
SvarSlettHelt enig! Nå kan våren bare komme, lei av kulda!
SvarSlettHelt enig! Blir helt nydelig med vår og sommer nå :)
SvarSlett