Hehe, sånn følelse har jeg nå, etter endelig å være hjemme fra sykehuset. Det ble litt lenge der, siden Auroramor hadde litt gulsott, men nå er alt bra, og vi storkoser oss hjemme. Skal si jeg fikk bakoversveis da jeg kom inn døra til stua mi! Svigermor, tante Maria og Tobias hadde ordna opp vettu, og det kaoset jeg forlot da jeg dro til Bergen var helt borte. Bordet var flytta, for å skape mer plass, det gamle skapet er fjerna, og et nytt et kommet på plass, hyllene jeg malte er satt opp, og herlig dandert med pyntenips, skal si mannen min har sans ass!
Og det beste av alt var en bukett hvite roser som sto på stuebordet med et lite, rosa kort oppi:)
Ellers var det kjøpt inn masse digg mat, så de tomme skapene mine var fylt opp:) Og en bukett med liljekonvall sto på middagsbordet, svigermor kjenner meg visst godt, for liljekonvall er favorittblomsten min, både i utseende og lukt. Så nå lukter det liljekonvall her!
Legger ved litt bilder av de siste dagene, bilder fra Bergensturen får vente litt :P










Så herlige bilder! Vel fortjent d derre Wenche! Utrolig kjekt å se deg i Bergen sist helg, du er helt rå som kommer rett før terminen (noen dager)! Lykke til med den nye tilværelsen og kan ikke vente til at d blir sommerferie og at jeg kommer for å se "tantungen min" :P Gleder meg til å se deg som mamma og:D (pass på at hon ikke vokser for mye før jeg kommer då!:P) Stoooor klem fra meg!
SvarSlettTakk:) Var nydelig å få noen dager hjemme, gla vi gjorde det, selvom det ble litt skummelt på hjemreisa :P Gleder meg masse til du kommer på besøk! Hehe, kan nok ikke noe for at a vokser, men du får komme så fort du kan da vettu ;) Klem
SvarSlettSå utrolig nydelig lita frøken! Gratulerer så mye, Wenche! Skikkelig koselig
SvarSlettDigger bloggen din forresten. Inspirasjon i hverdagen.
Tusen takk Astrid! Hehe, så gøy da ;)
SvarSlett