mandag 9. mai 2011

Inspirasjon og opp-pussing

Nå har endelig mannen kommet igang med sitt store byggeprosjekt... To store oppbevarings-skap som tar opp stor plass, skal bli til en PC-krok, med gjesteseng over. Har lagt ut bilder av planen før, og nå er han endelig igang! Skapene er tømt, og boden omorganisert, så alt fikk plass inni der. Hadde aldri trodd at han sku få plass, men jammen fikk han ikke det, og med ledig plass i tillegg! Flink, DET er han.

Stellekommoden fra svigermor har fått seg en vask, og står nå på vaskerommet, fullt av bittesmå babyplagg som ligger og bare venter på å bli tatt på vesle Auroraen vår:)

Og nå har jeg endelig fått begynt på MITT prosjekt, MALING! Jeg skal male gyngestolen min, pluss X antall hyller i hvitt, så de ikke skal se så forskjellige ut. Og siden vi ikke har så stor plass hos oss, har svigermor latt meg få bruke hagen hennes, hvor digg er det ikke å stå ute i sommersola å male? Jeg bare sier det...

Ellers planlegger vi å feire 17.mai i Bergen i år, hvis bare mannen får overtalt sjefen til å gi han noen fridager. Krysser fingrene! Hvor deilig hadde det ikke vært å fått noen fridager hjemme hos mamma og pappa nå den siste tia før Aurora kommer!

Vel, det var et lite statusinnlegg fra meg. Sitter og ser på andre blogger for inspirasjon til hvordan vi kan gjøre ting hjemme i leiligheten...

2 kommentarer:

  1. Så gøy! Både hjemmelagde hyller, oppussing og planer om Bergens-tur. Blir kjempeglad hvis dere får det til!
    Flinke dere er, til å lage ting selv og male og styre. Gleder meg til å se bilder, ta noen før og etter og underveis da..?

    SvarSlett