fredag 17. juni 2011

Vår lille engel...

Her er noen nye bilder av storsjarmøren vår, som lyser opp hverdagen vår og stjeler all oppmerksomhet med sine gode smil og morsomme uttrykk.






4 kommentarer:

  1. så søt hun er!!!! Håper å se henne under 1. stevnet... Hilsen Sylvia

    SvarSlett
  2. Takk Sylvia! Det får du nok;)

    SvarSlett
  3. Love the proud uncle pic! :D (Assuming he is an uncle) :P

    SvarSlett
  4. EHm... depends on what picture you mean, the top one is her father... but the one in the middle is defenitely her uncle ;)

    SvarSlett