torsdag 30. juni 2011

På tide med en oppdatering...

Litt bilder fra de siste dagene, med tur til Bergen, besøk av Line mm.


Havna her mens mamma tok klesvasken jeg...








En litt trøtt tøffing...




En skal tidlig krøkes...



Deilig med et bad.

5 kommentarer:

  1. Ya got a cutie there Wenche! :-)

    SvarSlett
  2. Flott å se noe mer og nytt. Her er det blandingsbaby :) mye av begge sider
    Nanni

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder! Hun er bare nydelig, alle de uttrykkene..

    SvarSlett
  4. Åhh er det mulig så søt! :D

    SvarSlett
  5. så söt! takk for oppdatering, men du mangler bilde av bilden :P

    SvarSlett