Havna her mens mamma tok klesvasken jeg...
Ya got a cutie there Wenche! :-)
Flott å se noe mer og nytt. Her er det blandingsbaby :) mye av begge siderNanni
Så herlige bilder! Hun er bare nydelig, alle de uttrykkene..
Åhh er det mulig så søt! :D
så söt! takk for oppdatering, men du mangler bilde av bilden :P
Ya got a cutie there Wenche! :-)
SvarSlettFlott å se noe mer og nytt. Her er det blandingsbaby :) mye av begge sider
SvarSlettNanni
Så herlige bilder! Hun er bare nydelig, alle de uttrykkene..
SvarSlettÅhh er det mulig så søt! :D
SvarSlettså söt! takk for oppdatering, men du mangler bilde av bilden :P
SvarSlett