
Koselig utefrokost


Endelig har mannen kommet seg opp...

Disse dagenes opp-pussings-prosjekt; Få en finere farge på en fargeklatt av en vippestol


Av og til må prosjektet vente litt, når tulla må ta seg en lur i stolen sin...

Fnisejenta mi:)


Stas med Onkel Colin på besøk!

Ops! Gulp i håret!

Ei søt lita tulle med sløyfe i håret!
Åå, ser koselig ut da! :)
SvarSlettSå utrolig skjønnn hon e! Elsker hon! Ser virkelig koslig ut! Men tror ikke jeg klarer å komme meg til dere i morgen, men kanskje på søndag en tur? Jeg ska sjekke litt rundt:) Må bare se dere før jeg stikker sånn "for godt"!
SvarSlett