fredag 5. august 2011

De siste dagene...

...har vært fine! Med tur opp på hytta, jobbing med småprosjekter hjemme, og nå passer vi Colin for helga, og har besøk av Martha! Kjempekoselig :)

Koselig utefrokost



Endelig har mannen kommet seg opp...


Disse dagenes opp-pussings-prosjekt; Få en finere farge på en fargeklatt av en vippestol



Av og til må prosjektet vente litt, når tulla må ta seg en lur i stolen sin...

Fnisejenta mi:)





Stas med Onkel Colin på besøk!


Ops! Gulp i håret!


Ei søt lita tulle med sløyfe i håret!

2 kommentarer:

  1. Åå, ser koselig ut da! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig skjønnn hon e! Elsker hon! Ser virkelig koslig ut! Men tror ikke jeg klarer å komme meg til dere i morgen, men kanskje på søndag en tur? Jeg ska sjekke litt rundt:) Må bare se dere før jeg stikker sånn "for godt"!

    SvarSlett