Nå har vi akkurat begynt å komme tilbake i hverdagen her hjemme... Men har vært en liten tur på hytta til Mamma og Pappa, og en tur hos Camilla for å hilse på Marit og Gerhard! Var kjempekoselig, og stas å vise fram Aurora til to spente jenter som hadde gleda seg til å se henne! Her er litt bilder:

Måtte bare vise dette: Colin fant ut at denne kurven var et greit gjemmested! :)

Sover så søtt med kanin på armen...
Hos Camilla:
Hjemme:

Sitter litt her for meg sjøl jeg!
naw, hvordan fikk dere henne til å sitte? :)
SvarSlettBare satte henne i soffaen, og der satt a :)
SvarSlettSV: Tusen takk Wenche! :) Jooo... skal se om jeg får det til!
SvarSlettForresten så har du ei helt utrooolig nydelig lita tulle! Alle bildene av henne er jo helt fantastiske (Flink fotograf også da, men :P)
:)