torsdag 18. august 2011

Koselige sensommerdager

Nå har vi akkurat begynt å komme tilbake i hverdagen her hjemme... Men har vært en liten tur på hytta til Mamma og Pappa, og en tur hos Camilla for å hilse på Marit og Gerhard! Var kjempekoselig, og stas å vise fram Aurora til to spente jenter som hadde gleda seg til å se henne! Her er litt bilder:

Måtte bare vise dette: Colin fant ut at denne kurven var et greit gjemmested! :)


Sover så søtt med kanin på armen...


Hos Camilla:



Hjemme:


Sitter litt her for meg sjøl jeg!

3 kommentarer:

  1. naw, hvordan fikk dere henne til å sitte? :)

    SvarSlett
  2. Bare satte henne i soffaen, og der satt a :)

    SvarSlett
  3. SV: Tusen takk Wenche! :) Jooo... skal se om jeg får det til!

    Forresten så har du ei helt utrooolig nydelig lita tulle! Alle bildene av henne er jo helt fantastiske (Flink fotograf også da, men :P)

    :)

    SvarSlett