mandag 5. september 2011

Så sitter vi her da...

Ja, nå har vi benka vårs hos svigers for noen dager igjen, holder på å male leiligheten, vegger, tak, møbler osv, alt blir så hvitt og fint! Vi skal også få orden på peisen nå, slik at vi endelig kan bruke den! (Den har bare stått uten rør i et halvt år nå, så blir digg å få en peis vi faktisk kan bruke!) Vi har hatt noen koselige dager som storfamilie, er litt deilig å kunne bo hjemme hos de noen dager, har alltid folk rundt seg, og det er jo tross alt det vi begge er vant til :)

Vi leter stadig etter jobb til mannen, og imens jobber han hos tanta si, og tjener litt der. Jeg nyter å ha han hjemme, men skal bli greit å få han ut i jobb etterhvert også, man kan jo ikke leve altfor lenge uten penger... men vi får ivertfall ting gjort hjemme! Blir så fint med en skikkelig kontorkrok, og etterhvert en skikkelig daybed/gjestekrok ved peisen, slik at man kan slenge seg nedpå med en god bok foran peisen. Så folkens! Nå kan dere bare komme på besøk! :) Sengen er ferdig ila uka, hehe.
Blir kjekt med gjester, kjenner jeg er litt for vant til å ha folk rundt meg, så å sitte i en tom leilighet med Aurora er ikke noe jeg gjør altfor ofte hvis jeg kan slippe...

Vel, det var en liten statusrapport, kommer snart tilbake med nye bilder av vårt flotte hjem :)

Wenche

1 kommentar: