søndag 11. september 2011

Barnevelsignelse

Idag ble vår lille himmelskatt velsignet på møte. Det var et stort øyeblikk for oss, vi er så takknemlige for muligheten å få barna velsignet i menigheten!
Kusine Nelly ble velsignet på samme dag, og det er jo ekstra koselig! Selvom det var i et helt annet land da...

Vel, lovte Caroline noen bilder fra hverdagen her hjemme, så her kommer de på løpende bånd...:


Mine sovende dyrebare:)



Nymalt kjøkkenhylle



Nytt prosjekt: male treklosser!



Får ikke tak i smokken jo!



På besøk hos Sandra og Ingrid










Den vanlige; " Hva har du gjort nå Colin...?"




Koselig Søndagsfrokost


Kan holde flaske sjøl jeg Pappa...


Må få i seg alt...




Klar for barnevelsignelse!



Martha hjelper oss å male...

3 kommentarer:

  1. TTAKK!!! åå savner dere hjemme!! Gleder meg til en uke hjemem!! :D

    SvarSlett
  2. Takk Cathrine! Bare hyggelig Line :) Gleder meg til du kommer!

    SvarSlett
  3. Arrhh.. så stor hun er blitt! Har så gå-glipp-av-angst! Kjenner jeg savner dere veldig mye, men koslig å se kossn dåkkar har det:) Bare forstett med oppdateringene, for jeg følger med:) Håper alt går bra me dere:D Stor klem fra sveits:P (og suss til Aurora!)

    SvarSlett