Kusine Nelly ble velsignet på samme dag, og det er jo ekstra koselig! Selvom det var i et helt annet land da...
Vel, lovte Caroline noen bilder fra hverdagen her hjemme, så her kommer de på løpende bånd...:

Mine sovende dyrebare:)

Nymalt kjøkkenhylle

Nytt prosjekt: male treklosser!

Får ikke tak i smokken jo!

På besøk hos Sandra og Ingrid







Den vanlige; " Hva har du gjort nå Colin...?"



Koselig Søndagsfrokost

Kan holde flaske sjøl jeg Pappa...

Må få i seg alt...


Klar for barnevelsignelse!


Martha hjelper oss å male...
TTAKK!!! åå savner dere hjemme!! Gleder meg til en uke hjemem!! :D
SvarSlettTakk Cathrine! Bare hyggelig Line :) Gleder meg til du kommer!
SvarSlettArrhh.. så stor hun er blitt! Har så gå-glipp-av-angst! Kjenner jeg savner dere veldig mye, men koslig å se kossn dåkkar har det:) Bare forstett med oppdateringene, for jeg følger med:) Håper alt går bra me dere:D Stor klem fra sveits:P (og suss til Aurora!)
SvarSlett