tirsdag 29. mai 2012

Bedre seint enn aldri...

Hehe, her kommer endelig noen bilder fra 1.årsdagen til tullemor... Hun ble feira med brask og bram, og nøt all oppmerksomheten.

Litt råd og tips fra tante Dina må til når en skal spise sjøl for første gang...

Men endte nå opp med å bruke henda til slutt da...

2 kommentarer:

  1. "Og når man spiser sjøl for første gang, må man konsentrere seg såå mye at Fosstvedt-tunga titter fram" :p

    SvarSlett
  2. Love it! :) Søtaste arvegenet det ass... ;)

    SvarSlett