Så blei det kjapp tur til Bergen allikevel, for å hilse på lille vakre, sjønne Caspian!
Var masse fram og tilbake før jeg og Aurora bestilte tur, i tro på at det måtte vi gjøre alene, men plutselig, 15 minutter før vi skulle sette oss i bilen bestilte vi jammen en ekstra billett, og dro alle tre! Ekstra koselig å kunne gjøre sånt no... Så vi fikk to og en halv koselige dager i Bergen, før vi vendte nesene hjemover igjen, kjempekoselig!

Kult å spille trommer med Onkel!

Det var stas at Aurora kunne stå!

Koselig å få hilse på lille prinsen...

Amy er så gla i lillebroren sin...

En herlig liten tass!

Aurora fikk masse oppmerksomhet...

Vi fikk en liten tur til H+J også, og disse to her ble bestevenner!
Kjempe-koselige bilder!
SvarSlett