Lenge siden sist det har vært aktivitet herfra, men det har sin forklaring i det at vi ikke følte for å blogge om mors utålmodighet i hele advent, også er nå lille Levi Sebastian endelig kommet til verden, så da har fokuset vært litt andre steder... Men nå er vi back on track!
Lillebror vokser og trives, en uke gammel idag, og god og rund allerede:) Han har allerede vokst ifra de minste størrelsene, som storesøstra brukte hele sin første måned, så her snakker vi størrelsesforskjell! Han sover mye, som sånne små pleier, og spiser godt, så alt er bare fryd og gammen... Vi har hatt en fin jul hele familien, med unntak av at mor og Sebastian tilbrakte mye tid på sykehuset. Mamma fikk en liten tur hjem på julaften, mens Sebastian lå i lys... Men 1.juledags kveld fikk vi endelig dra hjem! På tross av tidligere beskjed om at vi måtte bli der til dagen etter... Så vi heiv oss i bilen og peisa hjem for å overraske alle som var hjemme og trudde vi kom dagen etter:) Så det var den kvelden, og dagen etter koste vi oss hos Svigers, og var i koselig julebesøk på kvelden:)
Ellers går alt fint her hjemme, vi nyter barseltia med to skjønne små, og gleder oss til å vise fram vidunderet på stevnet imorra:)
Noen bilder fra jula...







Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar