fredag 30. november 2012

Ordentlig ventetid!

Ja, nå kan man virkelig si at vi er inne i en ventetid! Vi går å venter på lillebror, på jul, og på alle som skal komme hjem i juletia!

Nå står sykehusbagen pakket og klar, babyteppe er ferdig strikket, tøy er vasket, og lagt på plass i kommoden, så nå kan du bare komme lille venn :)
Størsteparten av julepyntinga er overstått og julerengjøringen er igang, om noe sakte, men sikkert...
Julebaksten tenkte jeg å begynne på nå etterhvert, greit å ha noe å servere når folk skal komme på barselvisitt :) Gleder meg! Får ta litt av gangen, så fylles nok boksene etterhvert.

Gavene er i hovedsak kjøpt inn allerede, for det forutså jeg at kom til å bli for slitsomt innen vi nådde desember, og der fikk jeg rett, nå er en halvtime rett på butikken og hjem igjen nok til å knocke meg ut for et par timer... Så der var vi visst ikke så dumme...

Aurora syns det er så gøy med julepynten! Spesielt tre stk sopp-barn som står i vinduskarmen er populære leketøy, godt de tåler en støyt :P Er veldig gøy å ha en liten jente som er så interessert og oppmerksom!

Ellers går vi jo å gleder oss til jul og juletia, og prøver å klare å kose oss i ventetia, selvom mor er en smule utålmodig :P

De små soppene under lysestaken er veldig gøye for Roramor :)

De små fuglene er visst også veldig gøye, "SE! Piip piip!" peker hun og ler :)

Trollhasselen fungerer som juletre til vi får opp det...

Nå henger hengekøya bare å venter på deg lille venn... Kan du ikke komme snart?

Babyteppe og koseklut klar for bruk :)


Pakket og klart :)

Julebaksten klargjøres...

3 kommentarer:

  1. Veldig koselig oppdatering! :)

    SvarSlett
  2. Saaa nice too see!!! Gleder meg MAX til jeg faar omme paa besok! :D bare 14 dager til naa!!

    SvarSlett
  3. Kjempe koselig å se! Så flink du er til å gjøre det koselig! Masse lykke til, min helte-søster!

    SvarSlett