onsdag 10. april 2013

Flytta!

Endelig tid til et innlegg igjen...

Da var vi (nesten) kommet på plass i nytt hjem. Lillemor har fått eget rom, kjempestas :) Og vi har fått en leilighet med bedre romløsning, og dermed bedre plass. Ser frem til noen nydelige måneder her, før vi sannsynligvis flytter videre til sommeren... ;) Her er noen bilder til svigerinnene mine's ære:)

















2 kommentarer:

  1. Takk for oppdatering! ser bra ut den leiligheten der da :) Ser fram til flere oppdateringer! PS: Gutten din har blitt så stor!

    SvarSlett
  2. Så fin ny leilighet! Lykke til med nye tider i Bergen! :)

    SvarSlett