fredag 3. mai 2013

Bilderas

Huff, det innlegget med gode bilder kom visst aldri... Sånn er det å ha et hektisk liv! Det er stort sett kjør fra morra til kveld, men vi trives med det! Tobias jobber masse på det nye huset til H+D mens han leter etter jobb, og jeg passer barn og maler og fikser leilighet til visning...

Litt fra dagen igår og idag: Vi dro på småbarnstreff på lekeland, hvor Aurora storkoste seg! Men uheldigvis har hu begynt å dytte og bite andre barn, så mammaen satt litt på nåler, men vi koste oss fordet:) Da vi kom hjem spleisa vi middag med H+D og lagde raspeballer med kålrabi og kjøtt som vi delte :) Tante ME kom på middag, og etterpå kom tante TL også :) En koselig dag for Aurora med andre ord! ME overnatta og fikk oss opp tidlig, til en skikkelig snøstorm! Så da fikk vi malt dører på morrakvisten... Nå brenner det deilig i peisen og ungene leker fornøyd på rommet!















1 kommentar:

  1. Takk for innlegg! :) Koselig å få litt av deres travle hverdag, før jeg blir part of it.

    SvarSlett