fredag 28. juni 2013

Helsestasjonen!

På onsdag var vi første gang på ny helsestasjon, med time til både Rora og Levi. Det fant vi da altså ut da vi lå i senga klokka åtte, og vi skulle være der halv ni, med et kvarters kjøretur... Og vi kom utrolig nok presis!! Det var stas for Aurora med oppmerksomheten, og hun fikk vise hvor flink hun var til å tegne og snakke... Vokst seg stor hadde hu og! Og Levi lå perfekt på kurven, med sine 68 cm og 8 kilo... Han bråka og skråla og sjarmerte helsesøster i senk:) Etterpå dro vi ut på ny-huset og smugvaska litt rett før overtakelsen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar