lørdag 29. juni 2013

Moving day!!

Da var vi igang gitt! Det er ikke vi som flytter idag da, idag hjelper vi H+D med flyttinga deres, og iløpet av de neste to-tre dagene må alle våre ting være flytta de og... Så hektiske tider vi er inne i! Men gøy også :) Elsker å flytte ting inn i nye skaper og skuffer :) Da er det bare å hive i seg kaffikoppen, og sette igang! Kommer kanskje noen Gøye flyttebilder seinere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar