tirsdag 28. januar 2014

Mammas liggedag, og pappas pannekaker!

Gjett om vi ble gla da vi lukta pannekakelukta idag da! Pappa har stekt et lass med pannekaker til alle her, og mamma ligger rett ut, hun har "Aue" dakar... Godt at pappa kan ta seg av maten da :) Bestemor og Faffa som akkurat hjem fra jobb, og nå skal vi spise nest siste middagen her hos Bestemor, det likte jeg IKKE at mamma sa! Jeg kommer til å savne alle her, onkel Baje, Tante Jine, Onkel Doje og Bestemoj og Faffa... Heldigvis er det bare noen uker til vi ser de igjen :) Her er noen bilder av dagene her!


Trenger begge hender for å tegne...

Herjer i sofaen...
Sjekk min kule Angry Birds-genser da!

Rampen vår...
Bygger duplo som bare det!
Rydder opp etter rotet jeg lagde, tenkte det var noe spennende nam i denna boksen, men den var full av kjedelige "menisine"...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar