lørdag 8. februar 2014

Karneval

Idag har jeg vært på karneval! Det er det første jeg kan huske, (var bitteliten sist jeg var på ett, og husker ingenting fra det) ...men gjett hva! Mamma hadde ikke fått vite at det skulle være karneval! Så jeg hadde ikke kledd meg ut, det var litt kjedelig, for jeg ville også ha på meg kostyme! Men men, mamma har ikke sånn nett-greie på telefonen sin, så hun får ikke med seg noenting hun... Men hun sier hun håper det kommer snart! Uansett hadde jeg det kjempegøy idag! Jeg fikk vise tante line alle de kule stedene jeg pleier å leke, jeg fikk kjøpe muffins, og tilogmed danse sammen med de store barna! Det var kjempekult, og jeg vrikka på rompa av all makt! Kjempestas... Tilogmed mamma dansa litt med meg, ikke like kult... Men gøy! :)

Tante line har vært her siden torsdag, og jeg bare digger det, hu er så gøy å være med! Og mamma ler mye mer da også, hun sier at tante line er en bestevenn, hun er min bessevenn også! Kjedelig at hun må dra imorra...

Her er noen bilder fra idag!

Meg og tante line!

Timo og meg er spiderman, råtøft!
Dansing med tante line!

Vi ser på hestene, jeg ville egentlig sitte på, men det er litt for skummelt...




1 kommentar:

  1. Jeg ser så liten ut. Liksom Kjempe liten, og det er ikke på liksom en gang, det er sant. Se da! .. jaja I am the way God made me. Doomed to look small.

    SvarSlett