Vi fikk ("fikk", altså ble påtvunget av bilfiksing...) en ekstra dag i bestemors hage! Barna storkoste seg, og ville absolutt ikke dra! (Ikke rart det, når vår egen hage er en grus og skraphaug...)(unnskyld. H+D, vi vet vi har for mye skrot!) Så da ble det tid til husking, hopping, bading, lek og moro med barna mens pappaen fiksa og fiksa på bilen, hele dagen... Men det ble da bra ivertfall! Og vi kom oss avgårde, og reisa gikk (relativt) fint, men med masse sovestopp, så vi var ikke framme før morgenen etter vi dro... Altså en 13 timers tur ble det, men vi kom jo fram! Og barna sov stort sett godt, og har ikke tatt skrekken av all bilkjøringen. Basse blir fortsatt ellevill bare noen snakker om å kjøre bil, gjør kjøre-bil-tegnet og løper leende mot utgangsdøra :) elsker å kjøre bil!
(Merkelig nok etter MASSE pendling... Mora ble MER enn mett...)
Nå er hverdagen igang, mor er i full jobb, og vi nyter ledige stunder innimellom på stranda! Lenge leve sommeren!
Et lite bildedryss 😊
Lillebrors favorittuttrykk for tia; Oi!
Unna vei, her kommer jeg!
Herlige bajas-jenta vår!
Hjemturen
To som oftest er så gode venner!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar