Barna har storkost seg, og vært kjempesnille på tross av søvnmangel, og nå kjenner vi oss klare for hverdagen!
Aurora gleder seg til barnehagestart, og mor gleder seg til jobb, og til bærsesongen!
Takk til tanter og onkler, nieser og nevøer og besteforeldre for et par minnerike uker!
Lite bilderas av de følgende ukene;
Møtetid...
Caspian og Aurora følger godt med! (Elsk!)
Sjarmmorgener med bare Rora og Mamma!
Han her er ikke noen sovegris han heller...
Elsker de to her!
Bading daglig må til i varmen!
Vannkrig med vanngevær er kjempegøy!
Dypt konsentrert en lang stund med dette!
Bare låner litt middag av deg jeg Rora!
Brunstad er topp!
Onkler er gull!
Tanter og!























Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar