torsdag 17. juli 2014

Sommerferie coming to an end!

Da var ferien kommet til veis ende, lange sommerdager med lek og moro, bading, og familiesamfunn! Heldige oss, men nå er både barna våre og vi blitt mette av ferielivet, og Roramor sier at hun vil hjem å sove i slottet sitt... Blitt mye pendling og kjør for de to små, og lite søvn på alle sammen, så nå trenger vi ferie fra ferien! Hehe, neida :p 

Barna har storkost seg, og vært kjempesnille på tross av søvnmangel, og nå kjenner vi oss klare for hverdagen!
Aurora gleder seg til barnehagestart, og mor gleder seg til jobb, og til bærsesongen!

Takk til tanter og onkler, nieser og nevøer og besteforeldre for et par minnerike uker!
Lite bilderas av de følgende ukene;

Basse fikk biler av bestemor! STOR STAS!

To som koser seg med alle de gøye lekestedene på Brunstad!


Møtetid...
Caspian og Aurora følger godt med! (Elsk!)

Sjarmmorgener med bare Rora og Mamma!

Han her er ikke noen sovegris han heller...


Elsker de to her!


Bading daglig må til i varmen!
Vannkrig med vanngevær er kjempegøy!
Dypt konsentrert en lang stund med dette!
Bare låner litt middag av deg jeg Rora!


Brunstad er topp!
Onkler er gull!

Tanter og!

Fryser du eller? 😝


Passe humoristisk med regn på familiephotoshoot!

Noen av de herlige søstrene mine!






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar