søndag 24. august 2014

Sånn går no dagan...

Jada! Etter noen lange år med leit har pappaen i huset endelig fått seg 100% jobb!!! Lykkerus og overtakknemlighet råder, og nå kjører vi på for fullt med jobb og bhg og gleder oss over sårt tiltrengt inntjening endelig! 

Barna har overlevd første uken i barnehagen med glans, og gleder seg allerede til å gå tilbake imorgen. Det blir mammaen glad for å høre, ikke så gøy å gå fra de små om en ikke tror de har det bra! Begge to elsker lekeplassen i bhg, og har rekt å bli glad i de voksne som passer på dem. Eneste skår i gleden er Roramora som har fått litt problematikk med å huske å gå på do i tide etter bhg-starten, men vi satser på at det går seg til... 

Lite bildedryss: 
Flinke pappaen, lillebrors største idol

Konsentrert i leken i bhg.

Så masse gøye leker de har der!

Du klarer vel ikke å gå fra meg når jeg er så søt vel mamma?

Brrrr, kald søndag!

Blir benyttet til å se på knerten for hundrede gang ;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar