Barna har overlevd første uken i barnehagen med glans, og gleder seg allerede til å gå tilbake imorgen. Det blir mammaen glad for å høre, ikke så gøy å gå fra de små om en ikke tror de har det bra! Begge to elsker lekeplassen i bhg, og har rekt å bli glad i de voksne som passer på dem. Eneste skår i gleden er Roramora som har fått litt problematikk med å huske å gå på do i tide etter bhg-starten, men vi satser på at det går seg til...
Lite bildedryss:






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar