onsdag 3. september 2014

Wonderful world!

Jeg har funnet drømme-turstedet! Og bare rett ved der vi bor! Et helt magisk sted, som bare ber om å bli besøkt av naturelskere, og om å bli fotografert! Max klar for en liten photoshoot der med fammen, eller hvis vi får noen foto-oppdrag etterhvert!

En liten friste-sneak-peak;



For et vakkert sted vi bor...

Ellers har mor blitt bitt av bakebasillen, og bakte både boller og brød etter jobb igår, (sjokka over overskuddsenergien min altså) og det slo an hos hele hus-standen! (Oppe og 😜) 

Og vi nyyyyyter den tia vi har med barna mellom bhg og legging, og kjenner at tia blir kort med de! 

Min altfor deilige gogutt! (Som krøp opp i fanger mitt nå, og ville se hva jeg drev med...)

Nammings!

Livet er ganske ålreit egentlig, hverdagen er godt igang, med sine travelheter, og vi gleder oss til høstkos og teller ned til noen østlandsturer etterhvert! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar