En liten friste-sneak-peak;
For et vakkert sted vi bor...
Ellers har mor blitt bitt av bakebasillen, og bakte både boller og brød etter jobb igår, (sjokka over overskuddsenergien min altså) og det slo an hos hele hus-standen! (Oppe og 😜)
Og vi nyyyyyter den tia vi har med barna mellom bhg og legging, og kjenner at tia blir kort med de!
Livet er ganske ålreit egentlig, hverdagen er godt igang, med sine travelheter, og vi gleder oss til høstkos og teller ned til noen østlandsturer etterhvert!






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar