Dagen starta med en liten luring som kom opp i senga, "mamma, kan du skru på lyset for meg?"(alle lysbryterene i voksenhøyde, så de får ikke skrudd på noen sjøl, kan være slitsomt til tider)
Da var det bare å komme seg opp, få fyr i den klargjorde peisen og finne frem varme klær! Nå som frosten er her merkes kulden godt i huset om morran, men vi er heldigvis godt forberedt, med klar peis, ullthightser og klær liggende klare og tvang av pysjen på barna (Aurora nekter egentlig plent, og ofte har hun tatt den av igjen i senga)
Nå er fra kåre hørt på, kaffen er klar og jeg skal sette på repeat og nyte kaffen før vi må ut å skrape bil... X)





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar