torsdag 3. november 2016

Her og nå

...det er blitt torsdag 3.november... Å høre denne setningen på morgenen har blitt til et must i hverdagen, ingen dag uten! Og det er så utrolig hvordan det hjelper til å gi meg et kickstart på seiersfronten! Her er egentlig bare et her og nå-innlegg;

Stua flyter og to trøtte tryner sitter foran skjermen med frokosten...

Syvsoveren drar seg i senga som vanlig (han er skikkelig B-menneske!)

Snart klar kaffe!

Blir nok en liten smak herfra til kaffen ja!

Peisen er tent opp, men må nok få opp fresen i den...

Dagen starta med en liten luring som kom opp i senga, "mamma, kan du skru på lyset for meg?"(alle lysbryterene i voksenhøyde, så de får ikke skrudd på noen sjøl, kan være slitsomt til tider)
Da var det bare å komme seg opp, få fyr i den klargjorde peisen og finne frem varme klær! Nå som frosten er her merkes kulden godt i huset om morran, men vi er heldigvis godt forberedt, med klar peis, ullthightser og klær liggende klare og tvang av pysjen på barna (Aurora nekter egentlig plent, og ofte har hun tatt den av igjen i senga)

Nå er fra kåre hørt på, kaffen er klar og jeg skal sette på repeat og nyte kaffen før vi må ut å skrape bil... X)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar