Merkelig nok kjente ikke jeg noe særlig på søvnmangelen, tror jeg egentlig funker best på lite søvn og tidlige morgener! Synd jeg har mista a-menneske-rutinen etter at jeg fikk barn... Før spratt jeg ut av senga før syv hver dag, nå har søvn blitt litt opp-prioritert, rart det der... ^^
onsdag 5. oktober 2016
Dagens økt!
Idag har jeg faktisk fått gjort ganske mye på malefronten! Filip var mye våken inatt, og var derfor ganske klar for å hente inn litt tapt søvn på dagtid. Han sovna rett etter barnehage-leveringa, ca klokka åtte, og sov i ett strekk til klokka elleve, så jeg rakk både å pusse, vaske og grunne tre dører! Ganske så effektiv formiddag faktisk. Og etter at han våkna fikk jeg jobba litt til mens han lekte fint i stolen. Så koste vi oss litt sammen meg og han, før han begynte å virke trøtt igjen i ett-tia, og jammen sov han fra da til vi skulle hente barna rundt halv fire. Så da rakk jeg jo både å rive lister i inngangspartiet, rydde ved, ta klesvask og lage middag! Deilig å ha en dag man faktisk føler man har oppnådd noe!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar