onsdag 5. oktober 2016

Dagens økt!

Idag har jeg faktisk fått gjort ganske mye på malefronten! Filip var mye våken inatt, og var derfor ganske klar for å hente inn litt tapt søvn på dagtid. Han sovna rett etter barnehage-leveringa, ca klokka åtte, og sov i ett strekk til klokka elleve, så jeg rakk både å pusse, vaske og grunne tre dører! Ganske så effektiv formiddag faktisk. Og etter at han våkna fikk jeg jobba litt til mens han lekte fint i stolen. Så koste vi oss litt sammen meg og han, før han begynte å virke trøtt igjen i ett-tia, og jammen sov han fra da til vi skulle hente barna rundt halv fire. Så da rakk jeg jo både å rive lister i inngangspartiet, rydde ved, ta klesvask og lage middag! Deilig å ha en dag man faktisk føler man har oppnådd noe! 

Lille trøtting...

Merkelig nok kjente ikke jeg noe særlig på søvnmangelen, tror jeg egentlig funker best på lite søvn og tidlige morgener! Synd jeg har mista a-menneske-rutinen etter at jeg fikk barn... Før spratt jeg ut av senga før syv hver dag, nå har søvn blitt litt opp-prioritert, rart det der... ^^


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar