Okey, nå kan det godt hende jeg tar meg vann over hode, men jeg har skikkelig lyst til å utfordre meg sjøl med å starte med en ny spalte som heter dagens bilde, som vil da si at jeg MÅ poste ETT bilde (minst) hver dag, og bildet nå være tatt den dagen. Håpet mitt er at jeg da skal få litt inspirasjon til å bruke kameraet mitt mer, og at jeg skal bli flinkere til å dokumentere hverdagen min, samt blir flinkere til å poste ting her, og i samme slengen kanskje bli flinkere til å ta bilder? Mange fluer i en smekk der altså, så jeg håper at dette fungerer fremover!!
Starter med dette veldig lite spennende, men dog tatt idag, og med kamera der altså:
Pokemonjakt på gang...
Trivelig å se hverdagsbilder fra dere :)
SvarSlett