mandag 4. november 2019
Bedre sent enn aldri?
Her kommer gårsdagens bilde, rakk aldri å poste igår pga jobbing på ny-badet og garderobe på Auroras rom, men jeg tok ivertfall et da!
Lillesøster ELSKER lego, så her var misunnelsen STOR!
1 kommentar:
Caroline
7. november 2019 kl. 13:13
Elsker lyset og fokuset!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Elsker lyset og fokuset!
SvarSlett