mandag 4. november 2019

Bedre sent enn aldri?

Her kommer gårsdagens bilde, rakk aldri å poste igår pga jobbing på ny-badet og garderobe på Auroras rom, men jeg tok ivertfall et da!

Lillesøster ELSKER lego, så her var misunnelsen STOR!

1 kommentar: