Igår var det i hovedsak kosedag med Papsen på programmet, med frokost på senga, kort og gaver, og etterpå legobygging og avslappet leking som pågikk, men når det er sol i Bergen på en søndag, da bare MÅ man ut en tur! Så vi fikk til slutt kledd på oss ull og vintersko, og kom oss ut på en liten tur i aktivitetsløypa alle seks. Helt nydelig turområde, og lillemor gikk og gikk og gikk, uansett hvor mange ganger hu falt... Herlig søndag, tross litt slitne foreldre midt i bad-bygging osv...
Superpappaen på tur 💚
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar