lørdag 18. april 2009

Øvingshelg for Brunstadfest

Skal ikke skrive så mye, siden dere får se festen til helgen. Men har det ivertfall fortreffelig på Stord sammen med mediafolka og øver på filming til festen. Er veldig gøy å se de kule kamerabevegelsene til Arve med krana, Henrik med Steadycam og Torstein og Tobias med dolly. Blir nok en kjempeproduksjon detta her:)










9 kommentarer:

  1. trivelige bilder ;)
    nå fikk jeg bare enda mer lyst til å være der.. men, men.. øvelse gjør mester.. og de trenger mestere xD

    SvarSlett
  2. Jepp, "så du må øve og øve for mester å bli..." Hehe, neste Brunstadfest Andrea, da er det du som styrer showet:) Gla i deg.

    SvarSlett
  3. ja.. jeg kommer til å eie xD
    Super glad i deg også <3

    SvarSlett
  4. Det ser synkt gøy ut:)
    Jeg veit jeg er litt.. dum. hehe. lost in space. men hva er "dolly"? :P

    Grattis m da'n btw.. fekk du meld mi?

    SvarSlett
  5. Det var sykt gøy:) Hvis du ser det bilde med kamera på skinner, så er det Dolly:) hehe. Fikk mld, tusen takk! Utrolig koselig å bli huska på:) Du er grei ass:) Ha en super dag da:)

    SvarSlett
  6. Yes! Da kan jeg endelig kommentere på blogspot også:) Fantastisk! hehe:)

    SvarSlett
  7. Så bra da! Åssen fikk du det til?

    SvarSlett
  8. Måtte opprette Google-konto.
    Men heldigvis med min mail som eksisterer, slapp og opprette ny. :)

    SvarSlett