onsdag 29. april 2009

Byen på Fjellet

Under helgene på Stord ble det alvorlig for meg dette med hvordan man er med de rundt seg, på skolen eller jobb osv... Kan de se på deg at du er en Guds tjener? Husk på det, at vi misjonerer hele tiden, selv når vi ikke åpner munnen vår, ved å vise med våre gjerninger den veien Jesus har lagt. Det er flere eksempler på folk som har omvendt seg til Gud, fordi de har lagt merke til utstrålingen hos noen fra menigheten, og dermed lært evangeliet å kjenne. Tenk at du kan føre sjeler til Gud! Det er virkelig noe å ta alvorlig å ha med seg i tankene om dagen. Det er lett å ta litt lett på det på skolen, men det er utrolig viktig at vi alltid passer på å leve rent og være gode eksempler. Du vet jo aldri hva det kan føre til! Bare en liten oppfordring..

5 kommentarer:

  1. Helt enig der. Selv om man ikke gjør så mye ut av seg, kan bare utstråling og tilstedeværelse ha stor betydning for andre mennesker.
    Var også en utrolig fin Brunstadfest.
    Det var et veldig godt tema, Byen på Fjellet. Gleder meg til DVD`en kommer, skal bli fint å høre igjen paneldebatten med Kåre. :)

    SvarSlett
  2. Helt enig, gleder meg til å få se festen med full konsentrasjon:) Utrolig godt tema, var en skikkelig oppbyggende fest!

    SvarSlett
  3. Gjett om jeg skal kjkøpe DVD'n da! Gleder emg.. Men takk for det lille referatet og oppglødningen:)

    SvarSlett
  4. Enig! Tenk at vi kan være gode eksempler midt i denne verden som er full av ondskap

    SvarSlett