onsdag 15. april 2009

Påskestevne 09

Da var årets påskestevne over, et virkelig oppløftene stevne for å si det mildt! Ble virkelig alvorlig for meg hvor viktig det er at en bøyer seg etter tukten, og ikke prøver å unnskylde seg. Det var et fantastisk stevne med utrolig gode møter, og godt samfunn med venner fra forskjellige steder. Fikk og vært med og jobbe endel, og det fikk meg til å glede meg enda mer til å komme på A-laget, og få jobbe på verdens beste sted med så gode venner hver dag! Blir helt himmelsk. Fikk og noen gode samtaler som var utrolig trivelig. Må si at det er utrolig godt å kunne sitte og snakke med gode venner i fred og ro. Med venner som har samme trang. Vi er virkelig utrolig heldige som får oppleve slike stevner, det er noe å huske på. Er tilbake hjemme nå, men reiser til Stord for øvingshelg til Brunstadfesten imorra, så da får jeg masse trivsel og spennende jobbing denne helgen også:) Digg. Ha en super helg alle kjære venner! (håper å få lagt ut litt bilder fra stevnet senere...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar