Gikk igjennom noen gamle bilder, da jeg kom over disse koselige bildene av de gjenværende barna i familien, altså de som bor hjemme ennå. Disse bildene er faktisk tatt da vi var de siste gjenværende, noe som sier litt om hvor lenge vi har vært det... hehe. Syns bildene var så koselige at jeg måtte legge dem ut. Som et slags minne når jeg reiser fra dem...

så koselige bilder :)
SvarSletthehe, takk skal du ha:) Som du ser er det ikke meg som er fotografen, er søstra mi. Så all ære til hu:)
SvarSlettUtrolig spennende plasering. Fine omgivelser til å ta bilde. Hvor er bildet tatt henn?
SvarSlettOppi marka ovenfor oss et sted:) Syns og bilde ble veldig bra. Fotointeressen ligger visst til familien:)
SvarSlettJa, ingen tvil om det:)
SvarSlett