torsdag 7. mai 2009

Brunstadfest - behind the scenes

Bedre seint enn aldri;) Fikk endelig summa meg til å legge ut litt bilder fra den fantastiske helgen vi hadde på Rutle, gjengen som filma. Var bare helt konge! Utrolig takknemlig for å få være med, og for alle de greie folka jeg har vært sammen med:)
Stikkord: Humor, samfunn, jobbing, med mye mye mer:)
















5 kommentarer:

  1. Gode minner! Brunstadfester er noe for seg selv:)
    hehe..artig med den parodien av barneshowet:)

    SvarSlett
  2. Ja, helt enig der. Det er virkelig noe for seg selv. var en super helg! Hehe, den parodien var utrolig morsom ja, holdt på å le så jeg fikk vondt i magen av dem:P Kul humor de folka har:) Hehe

    SvarSlett
  3. så utrolig koselige bilder:)

    SvarSlett
  4. DANIELA! <3
    Konge bilder Wenche, syns du var flink bak kamera! Det var iallfall en veldig fin fest!

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk! Hehe. Enig med at festen var bra. Glad jeg fikk være der. Og ja, Daniela er konge:) hehe

    SvarSlett