...typisk meg å ta bilder av dråper, I know! Men en må jo innrømme at de er facinerende! Jeg tror det er få som forstår hvor digg regn egentlig er:P Folk flest sukker når det regner, men jeg smiler bildt jeg, hvis det regner ute. Da er det digg å gå en tur og så komme inn og få på seg tørre klær og en kopp varm te eller no:) I like:)
Jeg har samlet et knippe bilder jeg har knipsa rundt om på Verdens beste sted, for å ha noe å legge ut her, bloggen har blitt litt død i det siste så...
Mye forskjell i utsnitta, pga cropping i PS, men jeje, ække så nøye på det nå.
Må si igjen at jeg digger livet på BCC, og nyter hver dag;)
Meg.






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar