Den kula (eller det jo to av dem, en på hver side av elven) står ved siden av Ypsilon, som går fra Grønland/Papirbredden (hvor du har høyskolen i Drammen) og over til Bragernes. Den ender i enden av parken som ligger nedenfor sykehuset. Lang forklaring, men du skjønner?
Så koselig bilde :)
SvarSlettTakk skal du ha:) Niesa mi:)
SvarSlettSå skjønn!
SvarSlettDen kula (eller det jo to av dem, en på hver side av elven) står ved siden av Ypsilon, som går fra Grønland/Papirbredden (hvor du har høyskolen i Drammen) og over til Bragernes. Den ender i enden av parken som ligger nedenfor sykehuset.
Lang forklaring, men du skjønner?
Jeg skjønner, kult da! Må ta meg en tur dit neste gang jeg er på gamle trakter:)
SvarSlett