lørdag 15. august 2009

Dagens redigeringforsøk


Her er da resultatet av dagens lille redigeringsprosjekt...

4 kommentarer:

  1. Så skjønn!

    Den kula (eller det jo to av dem, en på hver side av elven) står ved siden av Ypsilon, som går fra Grønland/Papirbredden (hvor du har høyskolen i Drammen) og over til Bragernes. Den ender i enden av parken som ligger nedenfor sykehuset.
    Lang forklaring, men du skjønner?

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner, kult da! Må ta meg en tur dit neste gang jeg er på gamle trakter:)

    SvarSlett