
Bladde igjennom bildene mine på hardisken da jeg kom over dette bildet som jeg tok i sommer... Det minte meg så godt om det som står skrevet om at en skal ha en enfoldig tro til Gud i alt som skjer. Vet ikke helt hvorfor, men det gjorde det ivertfall. Og jeg ville derfor dele det med besøkende av denne siden, så det kanskje kan minne dere om det også. At det er så utrolig viktig å ha en helt enfoldig tro på at Gud ordner alt til det beste for oss på samme måte som et barn har en fullstendig enkelt og enfoldig tro på foreldrene sine. Vi trenger ikke bekymre oss for noe! Tenk på det! Ingen bekymringer! Det er virkelig noe å være utrolig takknemlig for om dagen... Bare en liten tanke som jeg ville dele:)
Skjønt portrett, Wenche! Og veldig sant det du skriver!
SvarSlettØnsker deg en god dag :)
Tusen takk Elin! I lige måde, ha en strålende dag:)
SvarSlettnydelig bilde wenche, håper du koser deg masse :)
SvarSlettTakk skal du ha! Koser meg masse her på verdens beste sted ja, det skal jeg love deg. Er så koselig å få jobbe sammen med så mange trivselsinnstilte ungdommer hele tiden! I like big time:) Når kommer du og besøker meg a? :P
SvarSlettdet vet jeg ikke ennå :P nå skal jeg først til bergen.. så blir det litt tid kanskje . ;)
SvarSlettBlir det noen oppdateringer snart, eller? :)
SvarSlettHehe, jeg er ikke så flink til det nei, skal prøve å oppdatere i løpet av dagen ;)
SvarSlett