fredag 14. august 2009
Endelig...
Vel, da har jeg endelig summa meg til å legge ut litt bilder igjen. Har øvd meg endel i PS i det siste, så legger ut bilder jeg har redigert nå, kom gjerne med konstruktiv kritikk til bildene, eller bare en hilsen, blir glad for det:)
Wenche
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar