fredag 14. august 2009

Endelig...






Vel, da har jeg endelig summa meg til å legge ut litt bilder igjen. Har øvd meg endel i PS i det siste, så legger ut bilder jeg har redigert nå, kom gjerne med konstruktiv kritikk til bildene, eller bare en hilsen, blir glad for det:)

Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar