Vi reiste til Marit på Mandagen og ble der til Onsdag. Vi fikk to superkoselige dager hos min kjære søster, og jeg storkoste meg med de søte ungene hennes. Så kom vi til Jack og hennes familie, og der ble vi til Søndag, da vi reiste hjem. Vi fikk oppleve noe nytt hver dag hos Jack. Vi besøkte et slags marked med en masse gamle hus med hollanske souvenirer i, og mange gamle vindmøller, vi dro i dyrepark i Amsterdam, vi besøkte Hadassah sin familie, og vi sykla til stranden. Det var utrolig gøy! Følte jeg ble godt kjent med landet, og hollenderene, og lærte også endel mer av språket :)
Bildene taler for seg...















Å Wenche dette høres digg ut!! Å det ser ut som dy har tatt med deg en av brunstad sine linser, stemmer det?? Bildene av de barna var kjempe sjønne.
SvarSlettSÅ utrolig skjønne bilder av tvillingene! Virker som dåkkar storkoste dåkkar der:P Minner meg litt om når vi var i Holland.. Kjempegøy! Gleder meg til å se deg igjen:D
SvarSlettJohanne: Hehe, Takk, nei det er faktisk mitt objektiv, kjøpte meg et nytt et. 50mm...
SvarSlettFint at du likte bildene da :)
Line: Tusen takk! Vi storkoste oss virkelig ja, var digg med en skikkelig ferie endelig, har jo ikke hatt det siden før sommeren ;) Gleder meg til å se deg og! Kommer 11. Desember :)
Å ny linse ja!! 50mm med 1,8 eller 1,4 blender??
SvarSlett1,8... Sku gjerne hatt 1,4 da men... Får ta det senere, tok meg ikke råd til mer enn en 1,8. Kan bruke BCCMedias 1,4 når jeg trenger det uansett så... ;)
SvarSlettKonge at du har vert i holland då. Kjempe fine bilder. Slitan me nytt objektiv!!!
SvarSlettJo, enig Ingrid:) Veldig konge:) Takk skal du ha! Digger å ta bilder med det nye objektivet:)
SvarSlettKommer du til julekonserten?
Gleder meg til å se deg igjen, savner deg!
Klem fra Meg
DEEE nydelige bildene (særlig de øverste da..) Helt herlig, du er bare så flink. Nydeligste ungene i verden...
SvarSlettHehe, tusen takk! Digger de selv, for ja de er jo så nydelige! Akkurat som deres;) Gleder meg sånn til å få tilbringe litt tid med dere igjen!
SvarSlett