Idag skal jeg fortelle litt om min hektiske hverdag, bare for å gi en liten innsikt i den for dem som lurer... Dagen idag har vært totalt kaos. Jeg begynte med å fikse en plakat for en kunde, og mens jeg venta på tilbakemelding på den begynte jeg med en annen oppgave, for en annen kunde, og jobba med den. Så sendte jeg den til godkjenning og begynte på en tredje oppgave. Så fikk jeg tilbakemelding angående den første oppgaven, og gikk for å plotte den.
Så sendte jeg den tredje oppgaven til godkjenning, og gikk i et møte med en fjerde kunde angående en kalender. Der fikk jeg mye konstruktiv kritikk, og lærte mye som jeg kan ta med meg videre til andre oppgaver. Så fiksa jeg på en masse ting angående denne kundens oppgave, og deretter tok jeg fatt på en femte oppgave for den samme kunden. Så fikk jeg tilbakemelding på den andre oppgaven, og jobba videre med den. Og deretter, mens jeg vente på godkjenning på denne, fikk jeg svar på den femte oppgaven, og fiksa på den. Så fikk jeg noe mer å fikse med den fjerde oppgaven, og når det var gjort fikk jeg tilbakemelding på den andre oppgaven, og gikk for å plotte den.
Og nå sitter jeg her og skriver avvik for de forskjellige feilene jeg gjorde idag, som jeg IKKE skal nevne her... Og så skal jeg i møte med den faglige lederen vår, før jeg skal jobbe LLB til halv seks... Og så må jeg nok jobbe fram til møte ikveld... Trivelig, men travel hverdag! :)
Wenche.
Å wenche du høres litt stresset ut. En dag kommer det er mest sansyndlig å være meg...
SvarSlettHehe, da jeg skrev dem der var jeg ganske stressa ja, også kunne jeg ikke gjøre noe med det fordi jeg måtte vente på tilbakemeldinger, så da måtte jeg bare skrive det ned for å få det ut av hodet... Kan hende det der blir deg ja, hvis du begynner å jobbe hos oss i fremtiden ;) Ha en fin dag på skolen kjære venn:)
SvarSlettHehe det var ganske stressandes å lese! Har det ikke helt likt, men kjenner meg igjen i stresset!
SvarSlettHåper du har det fint da;)
Jeg har det superfantastisk jeg altså! Takk for omtanken:) Syns det i grunnen er greit å ha noe å fylle tiden med. Gleder meg til hver dag jeg:)
SvarSlettBlir stresset av å lese det! Men kan tenke meg at det var mer stress å gjennomføre alle de oppgavene på en gang!! Tror jeg ikke hadde klar å hold styr på alt sammen! Flink du er:D Koslig å se oppdateringen din:)
SvarSlettHehe, Line du er vittig:) Det var stress ja, men også lærerikt og gøy! Er så glad for at jeg kan få disse gode erfaringene med meg til arbeidslivet:) Koselig å få hilsen fra deg min savnede venn!
SvarSlettOppdatert:)
SvarSlett