Og så skjedde det en ulykke på stasjonen ovenfor, så hele familien hasta ut for å ta en titt, Action! Sendte inn tips til alle mulige aviser, så får se om saken kommer opp der om ikke så lenge:):):) Sjekk ut VG, BA, BT og Vestnytt for å se om det er fakta... (Sorry at jeg ikke har så mange bilder, men tar bilder i Raw, noe jeg ikke kan åpne på denne trøtte, gamle maskinen til Pappa... Så blei med dette. Skompete!!! :P
Meg
Action i hverdagen:P
SvarSlettBra at du hadde en fin jul da..alltid trivelig med familien samlet!
jada, skikkelig action:P Var ganske morsomt at hele familien styrta ut for å se på det, bare ekstra vittig når politimannen nekte oss å gå hjem igjen, vi fikk ikke lov til å gå forbi den store lasten pga det kunne være gasslekasje, også bodde vi lissom tyve meter unna:P Jeg snek meg til slutt forbi og hjem, mens de andre gikk en lang omvei:P
SvarSlettjeg trodde det var SKOMPANS jeg :P
SvarSlett:D
hahahahahaha, ja, må vel si det nå ja, skikkelig Skompans da:P Hehe, digger deg Line:)
SvarSlettJeg digger deg å Wenki :P (plutselig et kallenavn som poppet inn i hodet mitt :) )
SvarSlettHehehehe, takk for det:P Vakke så ille det kallenavnet, hehe.
SvarSlett