mandag 14. desember 2009

Holiday people!

Jah, da var juleferien endelig igang for min del... Jeg dro fra Brunstad halv syv idag tidlig, og var hjemme hos familien i halv-firetia. Der ventet de med deilig Lasagne! Hadde en koselig spill-stund med de minste, og drakk kaffe med Mamma og Pappa:) Så kom Hilde innom med Amy, og etter to søvnløse netter (!) klarte jeg å sovne inn i en dyp søvn med sovende Amy i armene:) Max kos!!!!

Og så skjedde det en ulykke på stasjonen ovenfor, så hele familien hasta ut for å ta en titt, Action! Sendte inn tips til alle mulige aviser, så får se om saken kommer opp der om ikke så lenge:):):) Sjekk ut VG, BA, BT og Vestnytt for å se om det er fakta... (Sorry at jeg ikke har så mange bilder, men tar bilder i Raw, noe jeg ikke kan åpne på denne trøtte, gamle maskinen til Pappa... Så blei med dette. Skompete!!! :P

Meg


6 kommentarer:

  1. Action i hverdagen:P
    Bra at du hadde en fin jul da..alltid trivelig med familien samlet!

    SvarSlett
  2. jada, skikkelig action:P Var ganske morsomt at hele familien styrta ut for å se på det, bare ekstra vittig når politimannen nekte oss å gå hjem igjen, vi fikk ikke lov til å gå forbi den store lasten pga det kunne være gasslekasje, også bodde vi lissom tyve meter unna:P Jeg snek meg til slutt forbi og hjem, mens de andre gikk en lang omvei:P

    SvarSlett
  3. jeg trodde det var SKOMPANS jeg :P
    :D

    SvarSlett
  4. hahahahahaha, ja, må vel si det nå ja, skikkelig Skompans da:P Hehe, digger deg Line:)

    SvarSlett
  5. Jeg digger deg å Wenki :P (plutselig et kallenavn som poppet inn i hodet mitt :) )

    SvarSlett
  6. Hehehehe, takk for det:P Vakke så ille det kallenavnet, hehe.

    SvarSlett